DIETETYCZNE SERNICZKI Z PATELNI

Dietetyczne serniczki z patelni to moja miłość od pierwszego kęsa 🙂 Jeśli lubisz wszelkiego rodzaju serniki, to z pewnością te twarogowe placuszki Ci również posmakują. Ich przygotowanie nie jest trudne, a zajadać będzie się cała rodzina. Dietetyczne serniczki z patelni można jeść na śniadanie, obiad i kolację 🙂 Nie żartuję, są naprawdę pyszne 🙂 Sami się o tym przekonajcie.

DIETETYCZNE SERNICZKI Z PATELNI:

  1. 250g twarogu (ja używam półtłustego)
  2. 1 jajko
  3. 3 łyżki mąki jaglanej ( ale może to być również inna z mąk np. owsiana czy orkiszowa)
  4. 2 łyżki słodzidła np. płynnego miodu lub ksylitolu
  5. 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  6. 2 łyżki oliwy lub oleju
  7. 50-100ml mleka

Wszystkie składniki miksujemy w wysokim naczyniu na gładką masę. Mleko jednak polecam dodawać stopniowo aby masa nie wyszła zbyt rzadka, w końcu to mają być dietetyczne serniczki z patelni a nie naleśniki 😉 Gotową masę nakładamy łyżką na rozgrzaną patelnię z olejem kokosowym lub rzepakowym. Placuszki smażymy z obu stron po kilka minut. Pierwsze sztuki mogą nie wyjść idealne ale zapewniam, że kolejne będą coraz lepsze. Po usmażeniu serniczków warto je położyć na ręczniki papierowe, by pozbyć się nadmiaru nie potrzebnego tłuszczu. Moje dietetyczne serniczki z patelni podałam z jogurtem greckim i owocami 🙂 Pyszności. Na zimno są również bardzo dobre więc śmiało można zabrać je ze sobą na śniadanie do pracy lub szkoły 🙂 Polecam spróbować tych pysznych dietetycznych serniczków z patelni 🙂

DIETETYCZNE SERNICZKI Z PATELNI

SMACZNEGO 🙂

Jeśli szukasz pomysłu na bezglutenowe śniadanie to polecam Wam BEZGLUTENOWE GOFRY JAGLANE 🙂 Pycha 🙂

FIT GOFRY

Summary
recipe image
Published On

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*