FIT ŁAZANKI

Uwielbiam łazanki ale to danie, niestety nie należy do najzdrowszych, ani najlżejszych, dlatego postanowiłam wymyślić swoje, własne fit łazanki 🙂

To bardzo szybkie, proste i tanie danie. Śmiało można zabrać je ze sobą do pracy lub zrobić więcej i mieć na dwa obiady. Jest to wegetariańska wersja fit łazanek ale jeśli koniecznie musisz mieć mięso na obiad, to polecam dodać podsmażoną pierś z kurczaka.

FIT ŁAZANKI:

  1. ½ główki białej kapusty
  2. 200g pieczarek
  3. 1 cebula
  4. 1-2 marchewki
  5. 2 łyżki oleju rzepakowego
  6. przyprawy: ziele angielskie, liść laurowy, sól, pieprz, czosnek granulowany, papryka czerwona, domowa kostka rosołowa (przepis TU)
  7. 1 opakowanie makaronu ( u mnie makaron świderki z mąki durum )

FIT ŁAZANKI

Kapustę szatkujemy lub kroimy na drobne kawałeczki i wrzucamy do dużego garnka. Dodajemy do niej, startą na grubych oczkach tarki marchewkę oraz przyprawy i wszystko zalewamy szklanką wody. Dusimy do miękkości kapusty, w razie potrzeby można podlewać dodatkową ilością wody.

DIETETYCZNE ŁAZANKI

Pieczarki opłukujemy, kroimy na plasterki i razem z pokrojoną w kostkę cebulą podsmażamy ok 15min. Gdy kapusta jest już miękka dodajemy do niej nasze pieczarki i ugotowany według przepisu na opakowaniu makaron. Całość dokładnie mieszamy i doprawiamy w razie potrzeby. Gotowe 🙂

Fit łazanki to jedno z bardzo lubianych dań przez moich domowników, więc zapewniam, że Wam również posmakuje.

FIT ŁAZANKI

SMACZNEGO 🙂

Summary
recipe image
Published On

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*